![[object Object]](/_next/image?url=https%3A%2F%2Fcdn.sanity.io%2Fimages%2Fp8dy6q7s%2Fproduction%2F4262ccf3b7bfafc8af5d14edb167bbe9845552f6-5184x3456.jpg%3Fq%3D100&w=3840&q=75)
Vår stolheis er nå åpen, sammen med den blå løypa, nummer 4!
Enda mer gode nyheter – vi åpner de grønne løypene på toppen, Sol Trekket og Mari Trekket, denne helgen!
I tillegg vil langrennsløypa også vil være klar til helgen. Dette gir en flott sjanse til å oppleve det vakre vinterlandskapet på en annen måte.
Vi fortsetter å forberede resten av området og er optimistiske med tanke på at flere løyper snart åpner. Vårt team jobber hardt, og vi er fokusert på å åpne resten av løypene og terreng parken så snart som mulig. Følg med for oppdateringer!
Foreløpig holder vi åpent fra 10:00 til 15:30, så kom og nyt all den nye snøen som er kommet og løypene som er klare for action.
Vi gleder oss til å se deg på fjellet!